شناسهٔ خبر: 222167 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

«شهرکی ثانوی» به عنوان عضو اصلی هیات عامل صندوق توسعه حمل‌ونقل کشور منصوب شد

حمیدرضا شهرکی وزیر راه و شهرسازی حمیدرضا شهرکی ثانوی را برای مدت ۳ سال به عنوان عضو اصلی هیات عامل صندوق توسعه حمل‌ونقل کشور منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق در حکم انتصاب حکمی حمیدرضا شهرکی ثانوی آورده است؛ بر اساس صورتجلسه شماره ۱۳/۶۱۱ ص مورخ ۱۴۰۴/۱۰/۰۷ هیات امناء و به استناد ماده ۱۰ اساسنامه صندوق توسعه حمل و نقل کشور، جنابعالی به عنوان عضو اصلی هیات عامل صندوق توسعه حمل و نقل کشور " به مدت ۳ سال منصوب می‌شوید.

وی در ادامه این حکم آورده است؛ امید است با اتکال به الطاف الهی و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، در اجرای سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برنامه هفتم توسعه پیشرفت و همچنین اهداف ترسیمی دولت چهاردهم مبنی بر وفاق ملی و حل مشکلات مردم، اهتمام ورزید و ضمن استفاده از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و تخصص همکاران وزارت متبوع، در جهت ارتقای عملکرد آن صندوق و ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

وزیر راه و شهرسازی در پایان این حکم نیز توفیقات روزافزون شهرکی ثانوی را از خداوند متعال خواستار شد.